پنجشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۰

fix you (با ترجمه) - coldplay


When you try your best, but you don't succeed
وقتی سخت تلاش می کنی اما موفق نمی شی
When you get what you want, but not what you need
وقتی آنچه که میخواهی را بدست می آوری ولی آن چیزی نیست که نیاز داری
When you feel so tired, but you can't sleep
وقتی خیلی خسته هستی ولی نمی توانی بخوابی
Stuck in reverse
دائم پسرفت می کنی
And the tears come streaming down your face
و اشک بر روی صورتت جاریست
When you lose something you can't replace
وقتی چیزی را از دست داده ای که نمی توانی جایگزینش کنی
When you love someone, but it goes to waste
وقتی کسی را دوست داری اما عشقت تباه می شود
Could it be worse?
آیا بدتر از این هم هست؟
Lights will guide you home
روشنایی ها تو را به خانه ات هدایت می کند
And ignite your bones
و استخوان هایت را می سوزاند
And I will try to fix you
و من تلاش خواهم کرد که درستت کنم
And high up above or down below
و بالای بالا یا پایین پایین
When you're too in love to let it go
وقتی آنقدر عاشقی که نسبت به همه چیز بی توجهی
But if you never try you'll never know
اگه سعی نکنی متوجه نمی شی
Just what you're worth
که چقدر می ارزی
Lights will guide you home
روشنایی ها تو را به خانه ات هدایت می کند
And ignite your bones
و استخوان هایت را می سوزاند
And I will try to fix you
و من تلاش خواهم کرد که درستت کنم
Tears stream down your face
اشک بر روی صورتت جاریست
When you lose something you cannot replace
وقتی چیزی را از دست داده ای که نمی توانی جایگزینش کنی
Tears stream down your face
اشک بر روی صورتت جاریست
And I...
و من
Tears stream d
own on your face
اشک بر روی صورتت جاریست
I promise you I will learn from my mistakes
بهت قول می دم از اشتباهاتم درس بگیرم
Tears stream down your face
اشک بر روی صورتت جاریست
And I...
و من
Lights will guide you home
روشنایی ها تو را به خانه ات هدایت می کند
And ignite your bones
و استخوان هایت را می سوزاند
And I will try to fix you
و من تلاش خواهم کرد که درستت کنم

هیچ نظری موجود نیست: