پنجشنبه، اسفند ۲۵، ۱۳۹۰

viva la vida / اجراي زنده (coldplay)


قبلن بر جهان حکومت می کردم به دستورم دریاها بر می خاستند حالا صبح ها را تنها می خوابم خیابان هایی را که زمانی مال من بودند جارو می زنم// تاس را من می ریختم ترس را در چشمان دشمنانم می خواندم به آواز مردم گوش می سپاردم: //"پادشاه پیر اکنون مرده است، عمر شاه طولانی باد" یک زمان کلید در دستم بود یک لحظه بعد دیوار ها به رویم بسته شدند و کشف کردم که قلعه هایم بر ستون های شن و ستون های نمک بنا شده اند// صدای نواختن ناقوس های اورشلیم را آوازهای اسواران روم را می شنوم جام جهان نمایم، سپر و شمشیرم مبلغان من در سرزمینی غریب باش// به دلایلی که نمی توانم گفت تا تو رفتی هرگز هرگز سخنی به صداقت گفته نشد و آن زمانی بود که من حکمران جهان بودم// بادی وحشی و شرور بود وزید و درها را برای عبور من بر زمین انداخت پنجره ها و صدای طبل ها را از هم پاشید مردم نمی توانستند باور کنند که من به چه تبدیل شده بودم// انقلابیون منتظرند برای سر من بر بشقاب نقره عروسک تنهای خیمه شب بازی آه، اصلا کی می خواهد شاه بشود؟// صدای نواختن ناقوس های اورشلیم را آوازهای اسواران روم را می شنوم جام جهان نمایم، سپر و شمشیرم مبلغان من در سرزمینی غریب باش// به دلایلی که نمی توانم گفت می دانم که پیتر مقدس نام مرا با هیچ کلام صادقانه ای نمی خواند اما آن زمانی بود که من حکمران جهان بودم آه.. صدای نواختن ناقوس های اورشلیم را آوازهای اسواران روم را می شنوم جام جهان نمایم، سپر و شمشیرم مبلغان من در سرزمینی غریب باش به دلایلی که نمی توانم گفت می دانم که پیتر مقدس نام مرا با هیچ کلام صادقانه ای نمی خواند اما آن زمانی بود که من حکمران جهان بودم 
I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own
I used to roll the dice
Feel the fear in my enemy's eyes
Listen as the crowd would sing
"Now the old king is dead, long live the king"
One minute I held the key
Next the walls were closed on me
And I discovered that my castles stand
Upon pillars of salt and pillars of sand
I hear Jerusalem bells a-ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
Once you'd gone there was never
Never an honest word
And that was when I ruled the world

It was a wicked and wild wind
Blew down the doors to let me in
Shattered windows and the sound of drums
People couldn't believe what I'd become
Revolutionaries wait
For my head on a silver plate
Just a puppet on a lonely string
Oh, who would ever want to be king?

I hear Jerusalem bells a-ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
I know St. Peter won't call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world
Ohh...
Hear Jerusalem bells a-ringing
Roman cavalry choirs are singing
Be my mirror, my sword and shield
My missionaries in a foreign field
For some reason I can't explain
I know St. Peter won't call my name
Never an honest word
But that was when I ruled the world

هیچ نظری موجود نیست: